کمی دلنوشته {2}

زندگی زیباست :)

خوشبخت ترین آدم کسی نیست که هیچ مشکلی نداره بلکه کسیه که به مشکلاتش اهمیت نمیده

به "سگ" استخون بدی .. دورت میگرده واست دم تکون میده !!! من به تو "دل " داده بودم ... لعنتـــــــــــــــــــی !!!!!

به "سگ" استخون بدی ..
دورت میگرده
واست دم تکون میده !!!
من به تو "دل " داده بودم ... لعنتـــــــــــــــــــی !!!!!

#

#

#

دلم میخواد جایی باشم که تو هستی جایی که تو نفس میکشی نفسم من اینجا خیلی تنهام بازم بغض و بازم شبای پر از گریه حرفای دلمو به کی بگـم کیه که بتونه منو آرومم کنه؟؟؟

دلم میخواد جایی باشم که تو هستی
جایی که تو نفس میکشی
نفسم من اینجا خیلی
تنهام
بازم بغض و
بازم شبای پر از گریه
حرفای دلمو به کی بگـم
کیه که بتونه منو آرومم کنه؟؟؟

#

#

#

تنها نشسته ای و همه ی آنچه نداری کسی است شاید آن سوی دنیا روی نیمکتی دیگر کسی نشسته است که همه ی آنچه ندارد تویی نیمکت های دنیا را بد چیده اند…

تنها نشسته ای
و همه ی آنچه نداری کسی است
شاید آن سوی دنیا
روی نیمکتی دیگر
کسی نشسته است
که همه ی آنچه ندارد تویی
نیمکت های دنیا را بد چیده اند…

#

#

#

روزگـ ـار چـ ـه بی رحـ ـم ما رو از هـ ـم جـ ـدا میـ ـکنه مـ ـن از ایـ ـن همـ ـه تنـ ـهایی میتـ ـرسـ ـم مـ ـن از این دنیـ ـای بـ ـی تـ ـو بیـ ـزارم نـ ـذار مـ ـن تـ ـو تنهـ ـایـ ـی بمونـ ـم نـ ـفسـ ـم بـ ـه دادم بـ ـرس ...!

روزگـ ـار چـ ـه بی رحـ ـم ما رو از هـ ـم جـ ـدا میـ ـکنه
مـ ـن از ایـ ـن همـ ـه تنـ ـهایی میتـ ـرسـ ـم
مـ ـن از این دنیـ ـای بـ ـی تـ ـو بیـ ـزارم
نـ ـذار مـ ـن تـ ـو تنهـ ـایـ ـی بمونـ ـم
نـ ـفسـ ـم بـ ـه دادم بـ ـرس ...!

#

#

#

از من دوری اما . . . به تو اندیشیدن را عادتی ساختم بهر تنهایی خویش

از من دوری
اما . . .
به تو اندیشیدن را عادتی ساختم
بهر تنهایی خویش

#

#

#

چیـــز زیـــادی نمــی خـــواهـم فقـــط کمــی گـــوش دهی انــدکی درک کنــــی و بــــا دلـــم ایـــن جملــــه بگویـــی : آرام بــــــاش مـــن کنـــــارتـــــم .....!

چیـــز زیـــادی نمــی خـــواهـم
فقـــط کمــی گـــوش دهی
انــدکی درک کنــــی
و بــــا دلـــم ایـــن جملــــه بگویـــی :
آرام بــــــاش
مـــن کنـــــارتـــــم .....!

#

#

#

اما من و تو
دور از هم می پوسیم
غمم از وحشت پوسیدن نیست
غمم از زیستن بی تو دراین لحظه پر دلهره است
دیگر از من تا خاک شدن راهی نیست
از سر این بام
این صحرا این دریا
پر خواهم زد خواهم مرد

غم تو این غم شیرین را
با خود خواهم برد …

اما من و تو
دور از هم می پوسیم
غمم از وحشت پوسیدن نیست
غمم از زیستن بی تو دراین لحظه پر دلهره است
دیگر از من تا خاک شدن راهی نیست
از سر این بام
این صحرا این دریا
پر خواهم زد خواهم مرد
غم تو این غم شیرین را
با خود خواهم برد …

#

#

#

سر به هوا نیستم امــــــــــــا همیشه چشم به آسمان دارم حال عجیبی ست دیدن همان آسمان که “شاید “تــــــــــــو دقایقی پیش به آن نگاه کرده ای…!!!!

سر به هوا نیستم
امــــــــــــا
همیشه چشم به آسمان دارم
حال عجیبی ست
دیدن همان آسمان که
“شاید “تــــــــــــو
دقایقی پیش
به آن نگاه کرده ای…!!!!

#

#

#

از تـــو دلـگیــــر نیستــــــم از دلـم دلگیـــــرم . . . کـه نبـودنـت را صبـــورانـــه تحمـل میـکند بی هیــــچ شکــــوه ای...!!!

از تـــو دلـگیــــر نیستــــــم
از دلـم دلگیـــــرم . . .
کـه نبـودنـت را صبـــورانـــه تحمـل میـکند
بی هیــــچ شکــــوه ای...!!!

ولی باز هم زندگی زیباست


|جمعه 1 فروردين 0برچسب:,| |نیلوفر|

MisS-A